Monday 8 August 2016

JAMUAN RAYA AIDILFITRI 2016

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Ilahi, telah berlangsung Majlis Jamuan Raya Aidilfitri Badan Kebajikan Anak Perak Jordan (BKAPJ) di setiap mantiqah di Jordan.


Bertempat di PUSKMA, pada hari Khamis, 21 Julai 2016, BKAPJ telah mengadakan majlis ini dengan gabungan beberapa BKAN yang lain, antaranya BKASJ, IMWIP dan MPKJ. Majlis bermula pada pukul 1.30 hingga 3.30 petang.



Anak-anak Perak Mu'tah 





Manakala di mantiqah Irbid dan Mafraq, majlis ini berlangsung pada hari Jumaat, 22 Julai 2016. Majlis jamuan raya di Mafraq juga merupakan hasil gabungan beberapa BKAN yang lain iaitu BKASJ, PUTRA,BKPJJ, IMWIP dan IMAMJ. Majlis berlangsung dari pukul 2.30 hingga 5.00 petang.






Di Irbid, majlis berlangsung dari pukul 5.30 hingga 7.30 petang.






Kehadiran ahli di seluruh mantiqah amat memberangsangkan. Kami mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh ahli Badan Kebajikan Anak Perak Jordan, Maaf Zahir dan Batin. Semoga kita memanfaatkan Aidilfitri ini dengan seribu kemaafan serta menjalin ukhuwwah persahabatan.

Jemput semua ahli singgah laman Facebook rasmi Bkapj : Bkapj Mpmmj
dan laman Instagram rasmi : bkapjordan


:: Ukhuwah Penyatu Kebajikan No 1 ::


No comments:

Post a Comment

AGIHAN BARANG ASASI ‘WE SHARE, WE CARE’ MANTIQAH MU’TAH

[ AGIHAN BARANG ASASI ‘WE SHARE, WE CARE’ MANTIQAH MU’TAH ] Assalamualaikum WBT. Pada 25 Disember 2019, perwakilan BKAPJ Mu’tah ...